Peter Nyström

En sneakpeak från dagen plåtning i GBG.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fina bilder

2015-04-25 @ 23:35:15
Postat av: Anonym

Vad plåtas du för? Jag menar, vad ska bilderna användas till?

Svar: till en portfolio
Tilda Falken Inlund

2015-04-26 @ 07:38:34
Postat av: I

Kan du inte öppna upp din vanliga blogg nu när Micke gjort slut? Kändes som det var han som fick dig att sluta för att han var svartsjuk..😟

Svar: Han fick mig o stänga den ja, mer eller mindre tvingade mig. fick inte ha,kik, snap,blogg eller nå. men vi får se om den öppnas.
Tilda Falken Inlund

2015-04-28 @ 15:27:42
Postat av: Anonym

Så jävla fina bilder!!! Vilka ögon :)

Svar: tack så mycke :)
Tilda Falken Inlund

2015-04-28 @ 19:40:28
Postat av: Anonym

Vilket kontrollbehov han verkar ha haft för dig!!!! Läskigt!
Öppna bloggen igen oc visa att du är starkare än hn tjejen 👍

Svar: Funderar på de faktiskt.Ja, han hade ett fruktansvärt kontrollbehov, speciellt när de kom till mig.
Bad jag honom dra ner på de eller de, med den o den, då fick jag veta att jag levde, ungefär.
Tilda Falken Inlund

2015-04-29 @ 21:32:55

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0