:)

Behöver kanske inte enbart slänga ut bilder, kan ju uppdatera er med bokningar o sånt med ^^

Hade en phoyoshoot igår, skulle haft en idag med, men tackade tyvärr nej.
Jag har en shoot i studio i Halmstad nästa vecka. Den skulle vart i fredags, men 
fick rekvisitan precis samma dag o de va på eftermiddagen, så vi sa att vi kör
på de i Halmstad iställer, där hon har hittat lite coola ställen :D

Sen har jag två nere i skåne som vi försöker få ihop en tid till, fyra uppe i sthlm
o sen några TFP här runt om i Halland :)

Förhoppningsvis så kmr vi iväg till Holland i sommar de, då blit de cosplayshoot
o då ska jag o Gerrie va Lucy i Elfen lied, o de kmr bli grymt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Betalar du eller får betalt eller liknande? Kul att de går bra för dig. Kan du inte beskriva hur du gått till väga? Har precis som dig också drömmen att bli modell

Svar: just nu kör jag ba TFP jobb, dvs gratis jobb, för o få ihop en bra portfolio. ska på ett betaljobb i sthlm i sommar o hoppas dom blir nöjda, för då kmr de bli löpande kontrakt :)

jag blev medlem på statist.se först, sen blev jag kontaktad av en modell på min blogg, som hänvisade till lite olika sidor o nu har jag samarbete med två fotografer ( som kmr bli betaljobb sen)
Tilda Falken Inlund

2015-04-12 @ 21:44:58

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0